• Steun goede doelen met uw aankoop
  • 5 dagen levertijd
  • 24/7 online winkelen
  • Hoogwaardige kwaliteit
  • Met liefde voor de wereld
  • Steun goede doelen met uw aankoop
  • 5 dagen levertijd
  • 24/7 online winkelen
  • Hoogwaardige kwaliteit
  • Met liefde voor de wereld

Hoi,

Ik ben Marise Ravelli en ik heb de Share Company opgezet. De Share Company is een eenmanszaak. Met mijn pakkende slogan “We Care, We Share!” ben ik de motivator die de doelgroep aanspreekt op diverse Social media platforms en uitvoerend belast met alle werkzaamheden die voortkomen uit de online activiteiten .

Heb je vragen of opmerkingen, laat het mij dan weten en vul onderstaande velden in.

Ik zal zo snel mogelijk reageren!

Wat is mijn plan?

Ik ben een webshop gestart. Maar niet zomaar een webshop! Met de verkoop van mijn producten steun ik namelijk een aantal op voorhand geselecteerde goede doelen. Het idee is dat elk product een bepaald kleur met mijn logo krijgt en elke kleur staat voor een bepaald doel. De klant kiest 1 van de aangeboden kleuren en steunt automatisch het door mij geselecteerde doel bij de kleur. In de webshop geef ik hiervoor heldere informatie en ben ik duidelijk in wat ik afdraag of het product bijdraagt aan het goede doel.

Met welk doel doen wij dit?

Ik wil graag een jongere generatie in contact brengen met een aantal goede doelen. Deze generatie lijkt lastig te bereiken, maar blijkt toch heel gemotiveerd om bij te dragen aan een beter milieu of samenleving. Wij zijn tenslotte de nieuwe generatie die door gebruik van online media goed op de hoogte is van problematiek en schrijnende situaties, zowel dichtbij als verder weg. Ik wil ze graag ervan bewust maken dat elk gebaar verschil kan uitmaken. Dat iedereen wat kan bijdragen aan verbetering en dat daarvoor veel goede intenties zijn opgezet. Ik kies er dan ook voor om juist die goede doelen te gebruiken die wat minder bekend zijn. Op die manier wil ik de aandacht vestigen op deze goede initiatieven en jongeren motiveren om deze te steunen en hier ook een Cool item voor te krijgen. Hiermee probeer ik mijn merk op te bouwen en een movement te creëren.

Wie is mijn doelgroep?

Ik concentreer mij op jongeren tussen de 16 en 26 jaar. Jongeren die zich bewust worden van de wereld. Die zelf geld verdienen en daardoor een keuze kunnen maken waaraan ze dit uitgeven. Deze groep is nog niet gewend om goede doelen te steunen en dit lijkt misschien iets wat hun ouders vooral doen. Zij kennen dan ook vooral de grotere gevestigde goede doelen zoals Greenpeace, Wereld Natuurfond, Kankerstichting etc. Deze doelgroep is makkelijk te bereiken via social media, het netwerk van een 18 jarige is groot. Deze groep jongeren is zelf bewust maar ook ontvankelijk voor wat hun leeftijdgenoten beweegt. Oftewel, ze steken elkaar aan en delen graag met elkaar informatie zoals het verrichten van een goede daad. Vooral als daar een tof artikel tegenover staat!

We Care we Share